poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Ściągnijmy chłopców do Polski!

Dużo polskich fanów rozpoczęło akcję "ściągnijmy 1D do Polski" na koncert nagrywając filmiki, itp. Ja postanowiłam się do tego przyłączyć. Mam konto na You Tube  i chciałabym zrobić filmik z polskimi fankami (ze zdjęciami). Nie wiem jeszcze jaką piosenkę puszczę w tło. Może zrobię później ankietę.
_______________________________
Piszę ten post, bo mam dla Was Polskie Directionerki ogromną prośbę. Potrzebne mi są do filmiku zdjęcia fanek z napisami 1D, no nie wiem, np. Fanka ma na ręku napisane One direction, ma napisany taki napis na karteczce 1D, stoi przy ich plakacie itd. Liczę na Waszą kreatywność. Możecie też przesłać wasze rysunki, portrety czy śmieszne rysuneczki.Jeśli ktoś nie chce pokazać twarzy na zdjęciu niech jakoś ją zakryje. Tego typu zdjęcia przesyłajcie na adres e-mailowy podany poniżej.
1dpolska@wp.pl
Oczywiście ja sama też zrobię swoje zdjęcia i będą w filmiku. Będą też napisy, nie wiem czy po polsku czy po angielsku, np. POLAND LOVE ONE DIRECTION, itp. Dodam też narysowane przeze mnie portrety i rysunki Angeliki. Liczę na wasze wsparcie. Link do filmiku prześlę chłopcom z 1D.
Na wasze zdjęcia czekam do 4 maja. Jak opublikuje filmik, wstawię na bloga ;)
Razem ściągniemy tutaj chłopaków! ;D
Jeszcze jedna ważna sprawa: musimy rozesłać link tego posta jak najdalej, np. na facebooka na tablicę, twittera, na innego bloga, aby inne fanki też się zaangażowały.
LICZĘ NA WAS!
 EDIT: Spokojnie, termin oddawania zdjęć przedłużam do 6 maja. Na pewno w maju pojawi się filmik!

19 komentarzy:

Kinga&Ola pisze...

Oczywiście, że wezmę udział.
Już rozsyłam. :)

Jessie :D pisze...

Świetny pomysł przesyłam innym. P.S fajnie że ktoś się tym zainteresował :P Pozdrawiam :D

Anonimowy pisze...

Zajebist* pomysł ! ♥ przesyłamy !! ; )

Anonimowy pisze...

jak weźmiemy udział to póź i ej prześlesz linka no nie?

Anonimowy pisze...

Pomysł jest mega !! Fajnie byłoby ten filmik wstawić na ich oficjalnego facebooka :)

Anonimowy pisze...

Mega świetny pomysł na pewno pomogę roześle gdzie się da !!!

Anonimowy pisze...

Spoko! Już robie zdjęcia ;d

Anonimowy pisze...

My też z koleżankami mamy taki pomysł żeby opublikować filmiki w których śpiewamy piosenki 1D. Może też ich jakoś skłonimy ;DD
Pzdr. fajny pomysł. ;D

milo pisze...

*Anonimowy
No pewnie, że prześle :) Podaj tylko TT, fb czy e-mail, ok?

Anonimowy pisze...

pewnie że wezmę udział!!! :) xx a na co przesłać?? mail? podałabyś jakiś :)

mogę dać swój filmik, na kórym śpiewam #WMYB (co prawda kwiczę jak jakiś, kurde, zarzynany prosiak ale niech będzie) i zdjęcie moich plakatów. może być??

Anonimowy pisze...

E-mail jest podany w poście tłustym drukiem i dużymi literkami :)

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł ja mam koszulke z napis A love one direction zrobię zdjęcie i wysyłam <3.

Anonimowy pisze...

Peeewnie , ze robie zdj i Ci przesyłam .... Chcem się z nimi spotkać a więc popieram Cię ! I♥1D

Anonimowy pisze...

Mam pytanie.Mogę przesłać nie swoje zdj tylko mój rysunek z 1D ?
P.S.Podobno w 2013 r.1D będzie w Polsce!

Anonimowy pisze...

Prześle filmik na którym śpiewam WMYB i One Thing(bez mojej twarzy) Może być?

One_Direction_Poland pisze...

ja też pomoge :D razem z moją przyjaciółką coś wymyslimy i ci przeslemy

Anonimowy pisze...

Zajebisty pomysł ;) ja już zaczęłam rozsyłać do znajomych, na blogi i strony :)

Anonimowy pisze...

Zajebisty pomysł już zaczęłam rozsyłać do znajomych i na blogi :)

Anonimowy pisze...

okej spoko
a to mój fandom na fb polubcie zaczynam kolejny fandom o chłopcach

https://www.facebook.com/SzkolaNieWoleOneDirection#