niedziela, 23 grudnia 2012

Przeprosiny

Chciałabym was strasznie przeprosić, że tak dłuugo nie było dodawanych postów. Ale musiałam poprawić oceny i miałam nadzieję, że Milena coś napisze ale ona najwyraźniej wszystko olewa. Odkąd założyła sb bloga z opowiadaniami to nie ma czasu żeby pisać na tym blogu ;(

Mam do was takie pytanie... Chcecie Milenę na tym blogu ? Piszcie w komciach, bo ja już nie wiem co robić.

____

A i przy okazji... Dawajcie lajki:
https://www.facebook.com/pages/Polish-directioners-bejbe/415511518518481?ref=hl

Musi nas się uzbierać

2 komentarze:

Unknown pisze...

Nie tylko ona olała bloga ale ty też więc jak chcesz na kogoś coś zwalać to weź odpowiedzialność za siebie!!

Poprawiasz oceny... Spk. Ja to rozumiem ! ...

Angelika ;D pisze...

no sory ale Milena od ponad miesiąca nie pisała... wiem, że ja zaniedbałam tego bloga ale przeprosiłam za to. przedtem siedziałam na blogu i pisałam posty a teraz musiałam poprawić te oceny...