piątek, 6 grudnia 2013

Midnight Memories.!

Pewnie słyszeliście już album MIDNIGHT MEMORIES. Ja osobiście się zakochałam *.*
Słyszałam, że po trasie koncertowej promującej własnie Midnight Memories chłopcy zamierzają sobie zrobić przerwę. Jeżeli to jest prawda to nie mam pojęcia jak wytrzymam te kilka lat bez 1D, no ale przecież to są ludzie i jak każdy człowiek potrzebuje odpoczynku. Mam nadzieję, że będą mieli udany powrót i trzymam za nich kciuki, bo czuję, że przez ten czas dużo się wydarzy ;D



 Jeszcze raz zachęcam do głosowania na TEN filmik ;D

1 komentarz:

Unknown pisze...

Hej ja się nie bardzo cieszę. ale to ma być naprawdę kilka lat? Wbijaj do mnie a jeżeli nie chcesz to sorry za spam loveloveloveloveloveloveit.blogspot.com a nazwa bloga to One motivation One band ONE DIRECTION